22.06.2014

Salut!

Salut! Witam was wszystkich w moich skromnych progach. Znajdujecie się właśnie na moim blogu z opowiadaniem. Będzie ono opowiadało o magicznych uczuciach jakimi są: miłość i przyjaźń. Główna bohaterka nie będzie zwykłą postacią ,a jej miłością będzie sławny sportowiec. W mojej historii nie zabraknie również zwrotów akcji, prób losu, smutku. Chcecie się dowiedzieć więcej? Poczekajcie na prolog ;)

A teraz co nieco o mojej osobie. 

Jestem wysoką brunetką mającą najwspanialszych przyjaciół na świecie, za których oddałabym wszystko co mam. Moją pasją jest jazda konna, śpiew i taniec. Moja przyjaciółka ma kołdrę imieniem Agnieszka, o którą muszę się ciągle z nią bić XD. Mam za sobą już kilkanaście wiosen. Chcecie się dowiedzieć więcej ? Jeżeli tak to piszcie śmiało na GG 50790741 nie gryzę :P
To na tyle. Całuję mocno,
Rosalie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Example 3