23.06.2014

Prolog

Czy wiecie jak to jest mieć zaplanowane życie od kołyski? Być pilnowanym na każdym nawet najmniejszym kroku? Za pewnie wasza odpowiedź brzmi "nie", lecz Sofia zna to potworne uczucie. Jako córka króla Hiszpanii musi uważać nawet na mrugnięcie oka. Długie balowe suknie uszyte z najdroższych materiałów świata  , diamentowa korona i wysokie obcasy to znienawidzony przez nią strój codzienny. Oddałaby wszystko co posiada za jeden dzień spędzony jako "normalna" dziewczyna. Ukrywaną przez nią od małego pasją jest piłka nożna. Z wielkim zapałem ogląda każdy mecz swojego ulubionego klubu jakim jest  FC Barcelona. Jej życiowe marzenie to spotkanie wszystkich piłkarzy z owego klubu. Pewnie zastanawiacie się czemu nie spełniło się do tej pory, otóż Alejandro czyli ojciec naszej głównej bohaterki nie chce słyszeć o tym sporcie. Uważa, że córka nie powinna interesować się takimi niedorzecznościami, a zaczęła przejmować się losami swojego narodu tak jak to on miał w zwyczaju. Brunetka nie miała zamiaru słuchać kazań swojego taty. 

***

FC Barcelona jeden z najpopularniejszych klubów na świecie. 28 świetnych piłkarzy dla których piłka to całe życie. W tym klubie gra Neymar , który nie raz pokazał grę na światowym poziomie. Chłopak posiada wszystko o czym marzył. Rozwijająca się kariera, gra w barwach bordowo-granatowych i tysiące fanów na całym świecie. 

Dwa różne światy nie mające ze sobą nic wspólnego. Pewnego dnia los postanowi ich ze sobą spotkać. Czy połączy ich przyjaźń , a może wręcz przeciwnie ?

♠♠♠♠♠♠

Tak wiem nie mam talentu, a moje zdania nie mają sensu, lecz pomysł na to opowiadanie męczył mnie już od ponad miesiąca. Jednak myślę,że da się to przeczytać prawda? Czekam na wasze opinie :*
A teraz na zakończenie zdjęcie , które zawładnęło moim serduszkiem : 

Urocze prawda?

Do zobaczenia przy rozdziale pierwszym :*
Rosalie 

8 komentarzy:

  1. Wow! Pierwszy raz czytam opowiadanie o kimś innym niż moja idolka, i spodobało mi się!
    Pisz dalej, świetnie ci wychodzi!
    Buźki!
    PS. Mam sprawę z szablono-sfery. Pod twoim postem ,,Put your hearts up" złożyłam zamówienie, a ty napisałaś, że zdjęcia się nie otwierają. Podałam ci je w innych linkach. Mam prośbę: mogłabyś je sprawdzić i odpowiedzieć mi, czy przyjmujesz? :) Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    Universer ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć . Mam nadzieję , że nie zawiodę was moim opowiadaniem ;)
      Całuję
      Rosalie

      Usuń
  2. Witaj ;)
    Teraz ja muszę spełnić się w roli komentatorki i motywować Cię tak, jak ty mnie ;*
    Cóż, prolog jest cudowny i czuję, że opowiadanie będzie świetne. Już nawet nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału! *-* Normalnie zaraz się rozpłynę, w końcu ktoś napisał opowiadanie dla mnie <33
    Zdjęcie bardzo fajne.
    Jednego mi szkoda, że Barca, a nie Real ;) Ale i tak będę czytała, bo wiem, że to będzie coś wspaniałego i mam nadzieję na Pique i Inieste ;p Dwóch piłkarzy z Barcy, których podziwiam!
    A więc czekam na rozdzialik i obserwuję ;3
    Przepraszam, że komentarz krótki, ale nie mogę się za bardzo rozpisać. Do szkoły jadę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mi Cię tu widzieć :D
      Bardzo dziękuję za tyle miłych słów :* Dają mi wielkiego kopa na napisanie rozdziału . Co do Realu to pojawi się nie raz i nieźle namieszają , a szczególnie jeden z nich , ale nic więcej Ci nie powiem bo to tajemnica . Jeszcze raz dziękuję za to , że wpadłaś na mojego bloga , to wiele dla mnie znaczy , że taka wspaniała bloggerka zajrzała tutaj . Komentarz nie jest wcale krótki ;)
      Całuję mocno
      :*

      Usuń
  3. Zapowiada się nieźle! Hiszpania, mój kraj <33 Dobry wybór ;D Gołym okiem widać, że piszesz bezbłędnie ^^ Dwa różne światy, powiadasz? A jednak jest COŚ co ich łączy :>> Szalona przyjaźń, gorąca miłość... [?] Tak, tego nie można przegapić! :D
    O b s e r w u j ę ;*
    Pozdrawiam, Alex <3
    Zapraszam do mnie - na prolog.
    shoot-baby.blogspot.com/p/prolog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :D Sophie i Neymar to dwa skrajnie różne charaktery , więc tym CZYMŚ może być także nienawiść ;) Na bloga już zajrzałam :*
      Całuję mocno
      Rosalie

      Usuń
  4. Nominuję Cię do Liebster Blog Award! :)
    Szczegóły u mnie na blogu: http://ostatni-blask.blogspot.com/p/liebster-awards.html
    Pozdrawiam,
    ~Lena

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA :)
    be-strong-fanfiction.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Example 3